torsdag den 2. juni 2011

GoPro Hero HD(5,5 km Venø Struer retur)

Jeg havde været så heldig at få mit nye GoPro først på ugen,og nu skulle det stå sin prøve på vandet. Ydermere har jeg købt et gult silikone cover,både for at beskytte og falde lidt ind med kajakken.

Valget stod mellem GoPro Surf eller GoPro Motorsport,det blev til motorsport fordi der medfølger en super stærk sugekop, og så kan jeg nærmest montere kameraet overalt på kajakken.
Opdagede at ikke alle læsere have adgang til at se klippene,så jeg har oprettet en Vimero konto hvor jeg kan uploade mine små film og klip.
Lavede lige en lille timelaps af lidt over 200 billeder,de er taget med mit GoPro kamera med ca 30 sek mellemrum. Billederne er fra "hjemme" til vandet og en lille tur..enjoy the clip.

Når jeg nu var igang med at teste tog jeg lige 15 minutters klip i 960p @ 30fps det er dog ikke full HD men stadig super godt.
Du kan se det  klip herunder.....
Kayaking by GoPro HD from asc on Vimeo.


2 kommentarer:

Stig Dalum sagde ...

Hej Axel
Jeg vil gerne høre hvilke erfaringer du har gjort dig med Go Pro med hensyn til at tage "faste billeder". Har du også købt bagpladen med lcd-skærm så du kan se motivet.

Hilsen

Stig Dalum

Outdoorfreak.dk sagde ...

Hej Stig

Jamen jeg har rigtig gode erfaringer med still billeder eller timelaps,jeg har holdt den op mod min fine dure vandtætte kamera og GoPro tager mindst lige så gode billeder(hvis der er lys nok) Dog skal man jo tænke på at tæt på billeder bliver lidt sjove af vidvinkel objektivet som sidder der på.... alt alt er jeg meget tilfreds.
Og ja jeg har købt LCD Backpack fordi det giver mere kontrol over GoPro når du skal tage billeder eller filme. Det er en super investering og gør kameraet mere anvendelig.