tirsdag den 19. august 2008

Første tur





Mandag den 16 Aug var min første tur på vandet.


Først skulle jeg gå 1300m med min kajak igennem byen og ned til stranden,sikke folk kikker..*gg* fandt et godt sted at sætte den i vandet og derefter tage udstyr på(vest,osv)derefter satte jeg mig i kajakken og skubbede mig ud i vandet...MEGET usikkert gled jeg ud og tog at par tag med pagajen....PLUMP....og jeg havde lavet min første ½ grønlændervending..*G* gled ud af kajakken gik i land og tømte den...våd gled jeg ud i vandet igen,og mærkede varmen fra mine neopren bukser.."et godt køb tænkte jeg" ...efter et par pagaj tag mere kune jeg lidt fornemme at man skulle slappe mere af og bruge hofterne mere som "kontravægt" ved hver tag med pagajen...!!! men bedst som det går godt vælter man igen...MAN skal åbentbart ikke slappe SÅ meget af..? efter små 2 timer var jeg i vandet 4 gange, men fik prøvet friheden på vandet.


Det eneste minus var at min vende radius er som en mellemstor færge, og jeg syntes jeg drejer lidt til de ene side,nok pga en stærkere højere arm og vinden,,,??? men en god første tur var det..smiler...

Ingen kommentarer: