tirsdag den 2. september 2008

Over evne


Var på vandet i små 3 timer i søndags,og til STOR jubel var jeg ikke i vandet en eneste gang og det er simpelthen rent held. Da jeg tog hjemme fra viste jeg godt der var en frisk vind som var i overkanten af hvad jeg klare som nybegynder men tog chancen da det var skrå pålandsvind,men det viste sig strømmen var stærk og gik parelel med stranden og bølgerne var "store" og med mange hvide toppe...!! da jeg havde sejlet forsigtig langs stranden med god læ i over en time sejlede jeg lidt længere ud for at prøve kræfter med vinden og vandet...bølgerne er små men kræfterne store,kom på kort tid langt fra land og der skulle virkelig bruges kræfter men den strøm og vind men jeg kom træt i land og fandt et sted med total stille vand og læ,smed mig ned i sandet og nød den lille udfordring jeg havde fået,lidt bange men MEGET klogere.

Ingen kommentarer: