lørdag den 14. februar 2009


Så kom dagen hvor 98 % af værkstedet kom i orden, det holdte også hårdt..!
Fik det meste af værktøjet på plads og fik orden i kasserne og smidt meget ud..??
Fik gjort så meget plads at jeg kunne få min "scooter" ind i varmen, så jeg kan få lavet den elektriske fejl(hvor den så end gemmer sig)

Mangler stadigvæk kun nogle småting på kajak ophænget, at få trukket plast rør om kæderne så den ikke får mærker og en pagaj holder til væggen, så hvis der er nogen der har en ide er de velkommen til at maile mig.

Skal også igang med at bestille træ og tegninger til min Najad stripbuild så jeg kan komme i sving med at lave "lister" og lofte...??

Har også købt 4 metal bukke fra Harald Nyborg (pris pr stk 49 kr, 4 for 160 kr???), så jeg har noget at få min kommende stripbuild op på når jeg kommer igang.

Ingen kommentarer: