søndag den 22. februar 2009

Telt Indian Eye 2





Så fik jeg valgt et telt.

Som den nok vågne læser nok bemærker har jeg valgt et andet telt end den jeg havde udset mig, valget blev istedet Eagel Eye 2 fra Wolf Camper.
Grunden til dette andet valg er at teltet er mere kajak venlig pga den lille pakke volume(og vandtætte pose) og den dækker mine behov 100% når jeg er på tur.


Telt Data:

Et "topersoners" telt på kun 2,2 kg.


Fin plads til 1 person med sin bagage eller 2 personer uden bagage. Teltet er hurtigt at rejse. Man monterer blot de to stænger til inderteltet, pløkker det i bunden, monterer oversejlet og man er klar."Indian Eye 2" har en lille apsis forrest med plads til lidt bagage. I oversejlet er der 2 små vinduer. Særdeles velegnet til vandrebrug, cykel- kajak og motorcykelbrug.
  • Personer: 2 personer
  • Oversejl: 100% Polyester Ripstop. Oversejlet har fået en flammehæmmende behandling.
  • Indertelt: 170T åndende 100% nylon
  • Vandsøjletryk: 3000. mm (oversejl) 5000 mm. (bund)
  • Pløkker: Letvægts aluminium.
  • Stænger: Letvægts aluminium.
  • Farve: Dark oak
  • Vægt: 2200 gram.
  • Pakkestørrelse: ø18x40 cm.

Ingen kommentarer: