mandag den 27. juli 2009

Nyt kajakophæng

Skulle bruge min mandag til noget, det er surt gråt regnvejr.....!!!
Gik et smut i "skuret"for at rydde lidt op, men flere gange måtte jeg flytte 3 bøjler som jeg havde brugt til et stort skrivebord i sin tid. De sidste 3 måneder har de lagt mange steder i "skuret",gulvet,fryseren,bordet og nu gad jeg ikke flytte dem mere NU skulle de ud...!!
Men i et genialt øjeblik så jeg muligheder i de 3 bøjler, så de blev målt, JO JO de kunne bruges til kajakophæng, straks kom de op på væggen og kajakken blev tømt for diverse udstyr og kajakken fulgte ret hurtigt efter. Kajakken ligger ret højt, helt oppe under loftet, men de 30 kg kan jeg godt selv løfte derop. Måtte lige fejre det med en kold øl imens jeg nød synet af kajakken oppe under loftet.

Udover kajakken kom op, fik jeg lige plads til mine pagajer under kajakken og bøjlerne kan bruges til at tørre udstyret helt når det er skyllet og dryppet af.

2 kommentarer:

Bent. sagde ...

En super god ide Axel.
Jeg tror du skal komme rør- isolering, mellem kajakken og ophæng, de er billige, kan købes i forskellige Ø.der er nok en der passer.
Din kajak har det med at ligge lidt på skrå når den ligger som den selv vil, det har den bedst af så holder den formen.
MVH.
Bent
Vi ses på vandet.

Aksel Steen Christensen sagde ...

Hej Bent

Den ligger fint lige da den har en smal stribe på midten hvor bunden er flad, har rørskum til bøjlerne men har med vilje ikke sat det på for så er kajakken ikke nem at skubbe på plads.

Mvh Axel