torsdag den 27. august 2009

Gear freak...!!

Det er ikke fordi jeg på nogen måde er "gear freak" men jeg har IGEN været ude at købe en helt nødvendig ting.
Da jeg tidligere på året mistede en mobiltelefon pga vand(den kunne ikke klare 3 timer i saltvand)har jeg været ude at købe en Aquapac PDA, en vandtæt pose som kan flyde og holde vandet ude indtil 5 meter.
Prisen på en sådan pose er 219 kr og det er noget billiger end at skal ud og købe en ny mobil.

Den forrige pose jeg havde var blevet for lille til min Nokia 5800, og der måtte så en ny til. Den er dog lidt for stor til mobilen men så er der jo mulighed for at have min Phillips nødlader med i posen som en ekstra sikkerhed på turen.

Mit næste køb bliver en kamerapose Aquapac camera til 249 kr, som har de samme egenskaber som den til mobiltelefonen. Samtidig er det er billiger løsning end at skulle ud og købe et helt nyt kamera.

Har dog min vandtætte camcorder (Panasonic sw-20) som også kan tager billeder i reduceret format, er et kameraet godt til de lidt større formater og med blitz om aftenen/nat.

Ingen kommentarer: