mandag den 7. februar 2011

Grønland

Grønland - På oplevelse i kajak.

Jeg er igen gået igang med denne skønne bog,første gang jeg var igang med bogen var en lidt for stressende periode og med for meget at se til,så den ro der skal til for at læse bogen var der slet ikke..!!
Anden gang kom jeg slet ikke i læse "mode" og den lagde bare der i 14 dage helt uden at blive rørt !!
3 gang er "lykkens" gang,jeg er kommet godt igang med bogen,og faktisk var det et helt tilfælde jeg er kommet igang,lysten har været der men mulighederne for at låne den har ikke været tilstede,heldigvis kom jeg forbi vores lokale boghandler og DER i vinduet stod bogen og til ed til en go pris 99 kr,fo'r ind og købte den.

Efter at have været syg nogle dage har jeg haft tiden og roen til at læse denne fantastiske bog,en personlig rejse beskrivelse og en flot skildring af tidliger historie af andre der har prøvet kræfter med den grønlandske natur,barsk og uforudsigelig,kender man ikke "reglerne" for at kunne færdes der så dør man ganske enkelt.
Bogen er flot fortalt,også for dem der ikke kender så meget til grønland og "opdagelses rejsende" der har prøvet kræfter med den barske natur,mange prøvede og mange døde. Bogen er flot illustreret og man glæder sig til at læse videre for at kunne se det næste billede som beskriver oplevelserne så flot.

Kan kun sige "KØB DEN,LÆS DEN"

Ingen kommentarer: