mandag den 24. januar 2011

Lidt mere nyt grej....

De sidste indkøb er foretaget til turene som er planlagt her til sommer.
Jeg stod og manglede vandtætte pakposer,og da Peter skulle have nogen kunne vi lige så godt bestille sammen,det blev til 2 medium i grøn og en rød small.
Godt nok er det ikke samme fabrikat men forskellen i størrelsen er der,de 2 medium er mindre end den røde small..??? Poserne er tynde og lette,virker faktisk ret robuste og prisen er god.
Da min "gamle" vest er ved at gå til så måtte jeg jo købe en ny.
Det blev til en Peak som sidder fantastisk og har en meget god pasform,pris næsten "gratis" ;-) og da det stadig er kold skulle jeg lige have en "hat" i neopren, for det er ret koldt ude på vandet om vinteren, ikke mindst hvis man ryger i vandet.
Besluttede mig for at teste handsker,købte nogle 2mm forbøjede neopren handsker i mrk NRS Rouge,som udemærker sig ved at have neopren kerne med titanium som holder dine fingre noget mere varme,de skal testes op mod et par "gummi" 1mm handsker fra Stark,for at se hvor meget de egentlig varmer eller kan bruges på mindre kolde dage.

Ingen kommentarer: