mandag den 21. februar 2011

Multifuel brænder....

Jon havde været så rar og informere om at der var en BILLIG multifuel brænder på tilbud i Intersport Holstebro, så jeg måtte jo afsted for at købe lidt grej (igen)
 Udover brænderen blev det til et Light my fire spisesæt,da det gamle sæt jeg havde ikke kunne holde til jeg lige trådte på kanten af det. 159 kr for sættet er ikke billigt men nu hvor jeg var afsted så kom det også i posen.
Multifuel brænderen var sat ned fra 699 til 199 kr og jeg fik en ekstra pumpe(ses i den klare pose) med til prisen, da det er den eneste rigtige bevægelige del kan den nemt blive offer for sand på kajak turene.
 Brænderen er heller ikke stor når den er slået ud og vægten er heller ikke så stor,men det fedeste (syntes jeg) er det sæt med pakninger,fjedre,filter og værktøj der følger med sættet som standart
Brænderen er ca 8 cm høj og 15 cm bred (udslået) og virker ganske robust,men det burde den også når prisen har været 699 kr.
En nærmere test kommer når jeg får tid til at gennemgå de sidste detaljer,vender tilbage med en test af de sidst indkøbte grej snart.

Ps. eneste grej jeg mangler er en pandelampe og større telt.

Ingen kommentarer: