onsdag den 30. marts 2011

En lille tur på Østerstrand....

Peter og jeg havde besluttet at komme lidt på vandet ,desværre skred mine planer lidt og det blev ikke til en tidlig morgen tur.
Jeg var klar til kl 11 og vi kom på vandet og kunne nyde det næsten blanke vand og næsten ingen vind.
 Turen blev "kun" på 6.5 km pga tekniske problemer,Peters ror gik i "stykker" og måtte i land og se om vi kunne udbedre roret,men desværre.
 Efter 3-4 km smuttede vi ind til stranden for at nyde en kop kaffe og snakke om evt ture til sommer eller weekend ture,bare for at lige tage en føler på hvad der måtte være af "ønsker"
 Så smukt kan det blive,ingen vind og kan man kalde det bølger....???
Vandet er stadig koldt 2-3 grader, så det er stadig vinter udstyr vi har på når vi er på vandet.
Efter turen ville vi lige kæntre for at få følingen med det kolde vand og lige teste tørdragten igen igen ....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Aksel

Hils Peter og sig, at han skal øve sig i at ro uden ror på nogle af jeres ture. Så behøver I ikke at afbryde turene en anden gang pga. evt. rorskader. Og så kommer han heller ikke i problemer den dag roret står af på det værst tænkelige tidspunkt.

Med venlig hilsen
HenrikH

Outdoorfreak.dk sagde ...

Hej Henrik H

Roret var ikke alene skyld i at vi afkortede tiden,jeg havde lidt tidspres på mine skuldre og jeg er sikker på han sagtens kan ro uden ror.