lørdag den 23. april 2011

GoPro Hero(minus HD)

Jeg har luret i et stykke tid på et GoPro Hero kamera,ikke den dyre HD model men bare den alm model, for den skal kun bruges til at optage billeder med interval for at give et indtryk af turen og de oplevelser man møder.
GoPro'en fandt jeg på nettet og var kun 9 dage gammel og jeg kunne næsten få den til halv pris incl et rør mount til feks bil, MTB eller hvor man vil spænde den fast.
Så næste gang jeg er på vandet vil jeg teste og forevige turen og måske lidt klip på video(til nettet)....

Skulle der nu sidde en derude fra SKN som gerne vil prøve den til sin kajak tur er det muligt at låne den.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

En skam du ikke havde den med da vi rundede pynten på Jegindø :-)

Aksel Steen Christensen sagde ...

Ja det ville have være nogle fede billeder...