søndag den 10. april 2011

Så kom teltet op "In Nature"......

.Vejret var jo fantastisk,og så kunne jeg jo lige slå teltet op på græsset så det kunne blive luftet. Det tog ca 7 min at slå selve teltet op,og yderligere 4 min at sætte pløkker i jorden og justere bardunerne, tror man sagtens kan slå teltet op incl barduner på  ca 8 min når man har prøvet det et par gange.
Teltet set i forhold til mig,og det er jo en ganske god størrelse telt,stor nok til man kan sidde op i teltet.
  Et af de mange ventilations huller som er juster bare,denne kan åbnes med en lille elastik.
 Ventilationen fuldt åben,og der er en i hver side til udluftning i teltet.
 Apsisen er ganske stor,og med bund som kan tages af hvis det ønskes,højden er stor nok til man kan sidde og lave maden der hvis det regner.
 2 udluftnings hulle i toppen af teltet.
 Siddehøjden er ganske fin og bunden i apsis kan lynes af ved selve teltbunden og klipses af ved teltstængerne og selve telthøjden er jo ganske god.
Her ses selve apsisen lukket og selve teltet åben,der er 3 "huller" i teltet dvs 2 indgange og et lille "vindue", ydermere er der 3 ventilations huller, den ene kan du se foroven i midten,ventilations hullerne er "juster bare" åben eller lukket og det foregår med velcro.

En lille video snas..

Ingen kommentarer: